Compromís x Potries vol fer la proposta de CREAR UN ESPAI PER ALBERGAR LES ASSOCIACIONS DEL POBLE, que hem anomenat “HOSTAL D’ENTITATS”.

Un lloc on totes les associacionspuguen compartir espais de treball i de diàleg, on puguen desenvolupar les seues activitats, i promoure actuacions i propostes conjuntes.

APROFITANT LES INFRAESTRUCTURES I ESPAIS QUE HA ANAT CREANT L’AJUNTAMENT EN ELS DARRERS ANYS, sense major cost, es pot establir aquest espai conjunt de treball QUE AGLUTINE TOT EL MOVIMENT ASSOCIATIU I CÍVIC DEL POBLE, que permeta dinamitzar la vida social del poble, atraure al sector més jove de Potríes i, a més,afavorir la relació entre persones de diverses edats i generacions.

Al Grup Local de Compromíscreiem sincerament que un poble que treballa junt, avança junt. I per això, hem apostat sempre i continuarem apostant per l’associacionisme com un dels mecanismes de participació, actuació  i debat sobre el present i el futur del nostre poble.

Perquè ho tenim molt clar, si TREBALLEM JUNTS, JUNTS FAREM POBLE.

Recorda que pots aportar les teues propostes a:  http://potries.compromis.net/participa/