El President de les Corts Valencianes visitarà potries el proper dissabte.

El President de les Corts Valencianes, Enric Morera, visitarà el nostre poble el proper dissabte, dins dels actes que se celebraran a Potries per a la constitució de l’Assemblea de Regidores i Regidors de Compromís de la Safor-Valldigna.

El president vindrà acompanyat del Diputat a la Diputació de València, Emili Altur, a més dels més de 80 regidors i regidores, Alcaldesses i Alcaldes, que la Coalició Compromís compta a la comarca de la Safor-Valldigna.

Des del grup de Compromís per Potries, els atendrem amb tot l’afecte i estima, i els desitgem que gaudisquen d’una bona estada al nostre poble, i aprofiten per conèixer-lo de ben a prop, tot i que ambdós càrrecs ja han gaudit dels nostres projectes, de forma personal i privada en el passat, i fins i tot han tastat el nostre ben apreciat “arròs al forn”, i per tant ja coneixen un poc el nostre poble, però de ben segur que els tornarem a sorprendre…!!!

Arxivat en: General